[ LUGOS ] X knjiznica

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Avg 29 15:08:46 CEST 1997

Howdy!

On Fri, 29 Aug 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> Kar se pa tice Tcl\Tk (ce ne pises igrice ali pa programe s kasni izjemno
> divljo  animacijo) je dovolj hiter za vsakrsen user interface. Vse
> kriticne dele se da napisati v C-ju v obliki ene ali vec sharanih
> knjiznic. Poleg tega pa je novi Tcl/Tk verzija 8.0 v nekaterih primerih
> do 20 krat hitrejsi od prejsnjih verzij. Imam program, ki je zivi
> dokaz za to. (Mkx, se spomnis spirale?).

Prav zares. Tcl/Tk z uporabo C-jevskih procedur je zakon.

> C++ _je_ objektni C. Seveda, C nima objektov. Zato so pa sploh naredili C++.

Moje skromno mnenje o objektih: to je priblizno tako, kot da bi si nabavil
univerzalni delovni stroj, ki zna z razlicnimi prikljucki narediti traso
za avtocesto, dvotirno zeleznisko progo ali pa pristajalno stezo za
najvecje avione. Na koncu ga pa vecinoma uporabljas za ravnanje lukenj na
vaski makadamski cesti, ko bi kaksna lopata zadoscala.

Oz., kakor bi rekel neki nam fizikom poznani profesor: to je, kot da bi s
topom streljal na vrabce.

Vsaj vecinoma.

Peace!
  Mkx