[ LUGOS ] [ Newbie ] Tar

Edi Suc edis na radiostudent.si
Tor Avg 5 16:05:28 CEST 1997

On Tue, 5 Aug 1997, David Klasinc wrote:

>  naj mi en pove kako s tar-om spravim nekaj na vec disket, vse kar mi je
> uspelo v dveh urah da sem si spulil nekaj las in pogrizel vse nohte...
> *rofl*

Hi.

Probej takole. Najprej mountej disketo pod en direktorij (npr.
/mnt/floppy/). Potem se postavi v direktorij kjer imas podatke in napisi
sledece:
tar -cvf /mnt/floppy/arhiv.tar -M -L 1400 *

Za restavriranje pa:
tar -xvMf /mnt/floppy/arhiv.tar

Seveda med menjavanje floppijev moras flopi najprej umount-at, nato
zamenjat in na zadnje novega mount-at.

lp,
Edi SUC
student at the University of Ljubljana, Slovenia
Faculty of Computer and Information Science
e-mail: Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist