[ IPv6 next generation?!] was: [ LUGOS ] Router.

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Sre Avg 20 13:48:49 CEST 1997

On Tue, 19 Aug 1997, David Klasinc wrote:

> Anyway.. A je kdo ze kaj gledal specifikacije od IPv6? Mislim kaka
> solata... zdaj se mi je bilo lazje zapomnit IP addresso, kot domain
> name... Ko bo v veljavi IPv6 eeeek...

Vidis, temu bi lahko rekli Bozja kazen, ker do sedaj nisi imel spostovanja
do DNSa in si raje delal z IPji... ;-))

> BTW, a je IPv6 ze uraden standard in se v bistvu ze lahko zacne
> uporabljat, ali je se vse tako-tako? :)

Glede na to, kaksen odnos imajo zadnje case nekateri (vecina) do
standardov, lahko recemo, da je celo racunalnistvo bolj tako-tako. :-/

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist