[ LUGOS ] fest. rac. umetnosti (fwd)

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sre Avg 27 08:38:44 CEST 1997

> Hm. Kdaj??
Zacelo se bo 4. 10, uradna otvoritev pa bo 6.10 (ponedeljek). Koncalo se
bo 10. 10.

> Jaz sem za, samo ne vem kako bom s casom. Mogoce na mailing listi zberemo
> skupinico, ki bo tam predstavljala lugos?
To bi bilo fino. In kaj mislis, bi imeli kaksno predavanje (predstavitev)
ali samo srecanje ?

---

Torej. Bi imel kdo cas, da je 4-6.10 v MB in pove kaj o LUGOSu?
Lahko bi pripravili vsaj kaksen plakat... Sicer pa se zmeraj zbiram
ljudi za PRESS delovno skupino, ki bi nekaj napisala za novinarje in
LUGOS predstavljala sirsi javnosti in skrbela za sejme in ostale
prireditve.

					lp, Jack

Dodatne informacije o seznamu Starilist