[ LUGOS ] Napake na mrezi.

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Avg 20 12:11:08 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 20 Aug 1997, Edi Suc wrote:

> A se komu sanja, kaj bi lahko bilo narobe, da se mi pojavljajo napake pri
> pretakanju paketov po mrezi. Zaradi teh napak se mi prepustnost drasticno
> zniza (ftp javlja le 2.3kB/s). Statistike pa so nekaj takega:

[ snip ]

> Pa se tehnicni podatki:
> eth0: 3Com509 (coax); eth1: NE2000 klon; racunalnik pa je 386DX/25 z 8MB
> RAM-a.

Hmmm ... nisem cisto preprican da ena taka 386-tka zmore prebaviti promet
po 10Mbit mrezi pri celi hitrosti. Za 3c509 sem preprican da zmore (vsaj
na raznih 486DX4/100 in P133 zmore). Ce pa sprejemni racunalnik izpusti
kaksen paketek (kar ti v /proc/dev/netstat lepo pise), potem se hitrost
drasticno zmanjsa ker mora oddajni racunalnik narediti re-transmit.

Podobno se mi je dogajalo z eno 3c905 (PCI) na P100 in 100BaseTX mrezo.
Dokler je bil driver nekoliko nestabilen, je bila kartica za stran vreci.
Ce sem FTP-jal z druge masine na 100BaseTX mrezi, je bila RX hitrost
kaksnih 200k/sek (TX je bila 4,5M/sek). Sedaj je driver stabilnejsi in
dobim hitrost v obeh smereh priblizno 5M/sek. Aja, ze prej je kartica
sprejemala pri polni hitrosti, ce je bila druga masina na 10M mrezi.

Ampak za driver za 3c509 bi jaz rekel, da je zelo stabilen in jaz bi
tezavo iskal najprej kje drugje.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist