[ LUGOS ] POP3 - pobiranje

Roman Maurer roman.maurer na kiss.uni-lj.si
Sre Avg 20 11:59:21 CEST 1997

Zdravo!

Že kak mesec mi v Linuxu ne deluje pobiranje pošte s POP3 serverja
na KISS-u.  Če poskusim pobrati pošto z Netscapom, mi napiše
"Bus error".  Če poskusim pobrati pošto z getpop3, me vpraša
za vse podatke, potem pa javi "Segmentation fault".  Pošiljanje
pošte deluje normalno (kot vidite).

Uporabljam RedHat 4.2 Linux 2.0.30.  V Win95 mi Netscape normalno
pobere pošto, torej je napaka na moji strani v Linuxu.

Kaj naj preberem?  Kam naj pogledam?  Kaj naj storim?

Hvala za odgovore!

Aja, še to: včasih mi je vse normalno delovalo, še na 2.0.27,
potem so se kar nenadoma pojavile težave (ne spominjam se, da
bi kaj spreminjal).  Upal sem, da bo novejše jedro odpravilo
problem, pa ga ni.

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist