[ LUGOS ] X knjiznica

Primoz Potocnik primoz.potocnik na fs.uni-lj.si
Pet Avg 29 09:08:59 CEST 1997

> nimam pojma o C++ (poznam zanke, objektov pa ze ne obvladam ..),
> za povrhu pa se mi zdijo programi, pisani samo s standardnimi x
> knjiznicami GROZNO zapleteni.
> Zato me zanima, ce i se komu na tej listi dalo razviti eno majhno
> knjiznico za lazo izdelavo programov...

C++ je v resnici zelo simpaticen stvor, ki z objektnim pristopom ucinkovito
blazi tegobe programerjev. Nobene potrebe ni, da bi bile graficne knjiznice
GROZNO zapletene; tule predlagam dva naslova C++ graficnih knjiznic, ki
orosita oko programerju, sitemu standardnih X nestvorov:

V - A Freeware Portable C++ GUI Framework for Windows and X
   http://www.cs.unm.edu/~wampler/vgui/vgui.html
Paket je lep primer solskega C++ programiranja in lahko sluzi tudi za ucenje
cplusplusa. Knjiznica je bila opisana tudi v Linux Journalu.

Qt - multi-platform C++ GUI application framework
   http://www.troll.no/
Zelo kvaliteten in zmogljiv izdelek, primeren tudi za resnejse aplikacije.
Dobiti je mogoce RPM paket za RdecoKapico.

Good luck!

Primoz Potocnik

University of Ljubljana
Faculty of Mechanical Engineering