[ LUGOS ] DialD

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Avg 26 21:14:09 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 26 Aug 1997, Andrej Presern wrote:

> If a feature doesn't work, turn it off.. hm. Ce telnet/ftp/irc ne dela,
> ga izklopi:)
>
> Jernej, squid ob zagonu pregleda, ali (in kako) deluje dns. Ce zalaufas
> diald PO tem ko zalaufas squid (npr, ce ga namesto preko inita zalaufas
> iz rc.local, pri tem predpostavljam, da zalaufas squid v initu), bo squid
> naletel na nedelujoco mrezo in bo prijavil te napake.
>
> En nacin da se tem napakam v logu izognes je, da teste izklopis v
> konfiguracijski datoteki - kaksne so posledice tega, ne vem. Drug nacin
> [...]

Tretja moznost pa je, da skonfiguriras squid tako, da mu das kot
testne naslove naslove, ki jih zna resolvat tudi tvoj lokalni named.
Recimo tvoj lastni naslov, pa naslov www serverja tvojega netproviderja
(seveda das v konf. datoteko tudi tisti IP).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist