[ LUGOS ] DialD

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Avg 26 15:46:22 CEST 1997

Uros Vracko wrote:

> Jernej Horvat wrote:
> imam pa problem s Squidom, ki mi ob startu opravlja nekaksne

> Poglej v konfiguracijsko datoteko squida... nekje na koncu so tiste
> zadeve z DNS testom. Jaz sem imel namrec isti problem, pa sem potem ta
> DNS test odbil..
>
> Uros

If a feature doesn't work, turn it off.. hm. Ce telnet/ftp/irc ne dela,
ga izklopi:)

Jernej, squid ob zagonu pregleda, ali (in kako) deluje dns. Ce zalaufas
diald PO tem ko zalaufas squid (npr, ce ga namesto preko inita zalaufas
iz rc.local, pri tem predpostavljam, da zalaufas squid v initu), bo squid
naletel na nedelujoco mrezo in bo prijavil te napake.

En nacin da se tem napakam v logu izognes je, da teste izklopis v
konfiguracijski datoteki - kaksne so posledice tega, ne vem. Drug nacin
je, da pozenes diald pred squidom (tudi diald naj pozene init), vendar bo
squid ob zagonu povzrocil vzpostavo ppp zveze. Tretji nacin pa je, da si
skonfiguriras named na lokalni mrezi in preusmeris vse klice za dns tja
(torej naj bo edini dns streznik na tvoji lokalni mrezi). Ce lokalne
mreze nimas oz je diald tvoja edina povezava iz lokalne mreze, si lahko
probas postaviti named na isti masini, na kateri imas tudi diald, nato pa
diald skonfiguriras, da ne dviguje linka ob named zahtevkih (kar pa
potegne za sabo druge tezave).

</usr/lib/diald/standard.filter>
# Don't bring up on domain name requests between two running nameds.
ignore udp udp.dest=udp.domain,udp.source=udp.domain
# Bring up the network whenever we make a domain request from someplace
# other than named.
accept udp 30 udp.dest=udp.domain
accept udp 30 udp.source=udp.domain

Andrej