[ LUGOS ] [ Security ] Web Page? Do we need it?

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Tor Avg 5 08:43:22 CEST 1997

On Tue, 5 Aug 1997, David Klasinc wrote:
>  Seveda :) Meni je vsec Reptile's Security page.. Tam imas lepo, dve
> kategorije resitev.. taka quick-fix in trajna, ki ponavadi temelji na kaki
> zamenjavi libc... *eeek*

Centralno stran za linux(unix) related security issues je lahko kar na
www.lugos.si - naredim account tistemu ki bo vzdrzeval arhiv. Sploh ni
problema. Lahko pa konec koncev samo pointer, da se ne bo kdo sekiral da
hocemo meti vse v Lj :)
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist