[ LUGOS ] [ Security ] Web Page? Do we need it?

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Pon Avg 4 23:15:44 CEST 1997

On Mon, 4 Aug 1997, Milan Gabor wrote:

> Ce bos zlagal skup, potem lahko tudi jaz kar nekaj prispevam :)
> Sem preletel zbirko, pa sem jih nastel nekaj cez 20.
Jaz zbiram strani v zvezi z varnostjo na:
http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/security/

sicer se mi pa zdi zelo pomembno, da bi poleg expl. bile podane tudi
resitve teh varnostnih problemov. Ne samo kako jih identificirati, ampak
kako jih vsaj zacasno, oz. trajno odpraviti.
Postavitev take strani, ki bi bila dobro vzdrzevana (aktualizirana) je
smiselna, saj bi administratorjem olajsala krpanje lukenj, ce bi se le
drzali nasvetov. "Bad boys" bodo vedno tudi kje drugje prisli do potrebnih
skript, le dovolj zagrizeni morajo biti.

lp, lr
        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |