[ LUGOS ] X knjiznica

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Avg 28 23:33:38 CEST 1997

Howdy!

Malo off-topic (saj je cas kislih kumaric, pa lahko tudi kaksno off-topic
napisemo, ne da Jack?)

On Thu, 28 Aug 1997, Gasper Fele wrote:

> Vem, lahko me je sram, ampak po vec kot 4 mesecih uporabe linuxa se
> vedno nimam pojma o C++ (poznam zanke, objektov pa ze ne obvladam ..),

Eh, poznam ljudi, ki po vec kot 5 letih dela z U**Xi nasplosno ne le, da
ne znajo C++, ne znajo niti C niti BCPL kaj sele asemblerja za
PA-RISC1.1 ali Power procesorje ... Ampak znajo pa GNUplot in Bourne
Shell in pri tem so res dobri. Hocem reci, da uporaba Linuxa ni neposredno
povezana z znanjem programiranja in bo (upajmo???) cedalje manj.

Jaz osebno se bom se naprej aktivno in intenzivno izogibal C++ in se drzal
starega dobrega C.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist