[ LUGOS ] Problems with quota... [ Long?! ;> ]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Avg 25 02:21:49 CEST 1997

> Hmmm ... hummm. Jaz ne bi rekel, da quota na enem fs uporablja razlicno
> velike bloke za razlicne luserje.
Ma ja jaz tudi... :I

> 1. Malo cudno imas stvari postimane kar se tice klicanja programov quotaon
>    in quotacheck.
*ponder*

Tole imam v crontab (root seveda :)) )

0 1 * * sun                     quotacheck -avug 1> /dev/null 2> /dev/null

> 2. Datoteke pri userjih niso vse njihove ....
User je bil na novo kreiran...

> # Start accounting
... snip snip ...
> /\/\/\/\/\/\

Tole imam v rc.local:

quotaon -avug
accton /usr/adm/acct

> Seveda se kaksna datoteka lahko izmuzne kvoti. Mislim si, da bi lahko v
> tem primeru izvedel se kaksno dodatno kolobocijo (kot je to recimo
> narejeno s fsck in stevilom mountanj FS-ja).
Ok, to vem :)

And now for the tricky part... ;>

capybara:~# uptime
  2:18am  up 67 days, 15:36,  4 users,  load average: 0.01, 0.08, 0.15
capybara:~#

*shrug* Ko je bila quota instalirana je vse delovalo, kot treba... Mogoce
je edino problem, ker zadnje case poganjam edquota z sudo *shrug* Sicer
bilahko ze zdavnaj probal, ce se bo kaj spremenilo, ampak vseeno... :))

Anyway,... Mashina se ni bila rebootana, se preden je bila quota
instalirana, hm vsaj zdi se mi... nisem 100% preprican... ENkrat ko se mi
bo dalo, bom naredu se ene par userjev in pogledal kako se quota obnasa,
ce bojo imeli vsi 1k bloke, potem bom samo sedanjim userjem nekak to
postimal... ker mi je nekako ljubse, ce imam 1k bloke... (no need for bc
press) *cackle*

tnx anyway.. :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist