[ LUGOS ] X server in se kaj

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Avg 4 10:56:20 CEST 1997

On Mon, 21 Jul 1997, Arso Savanovic wrote:

> - tudi brez X Windows imamo lahko vec login sessionov; med njimi
> preklapljamo z ALT+Fx; pri meni je Fx ena izmed F1-F6, ker imam
> dovoljenih (definiranih) le 6 loginov (bojda jih je lahko 12)

Ne bo drzalo. Jaz jih na eni masini imam 18. Mislim, da jih gre vsaj 63.

Morda kot zanimivost. Na vsaki od teh konzol lahko tece tudi svoj Xserver.
Potem se display-i imenujejo masina:0, masina:1, masina:2,...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist