[ LUGOS ] Fax server

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Pet Avg 29 01:04:58 CEST 1997

> Date:          Thu, 28 Aug 1997 10:23:32 +0200
> From:          Andrej Cedilnik <andrejc na tyr.fe.uni-lj.si>
> To:            "lugos-list na lugos.si" <lugos-list na lugos.si>
> Subject:       [ LUGOS ] Fax server

> Na windows ma inah imam trenutno winfax 8.0. Ali bom moral zamenjati
> software?

Yep.

> Kateri fax server mi priporo ate?

Poglej na http://lake.canberra.edu.au/pub/samba/ kjer je opisana
Fax-server resitev s printfax.pl, ki jo je
napisal mailto: horstf na infaut.et.uni-magdeburg.de

V smb.conf dodas:

[fax]
   comment       = Fax
;   printer driver = Apple LaserWriter
   postscript	 = yes
   print command = /usr/bin/printfax.pl %I %s %U %m; rm %s
   printable     = yes
   writable      = no
;   path          = %H/spool
  path = /var/spool/fax
; Add your own security options!!!

Na Win95 clientu dodas se en program, ki tece v ozadju in mu potem ko
pozenes fax spool vprasa za telefonsko stevilko. Ne pozabi pognati
faxrunq vsake toliko casa (jaz ga imam v crontab za vsako minuto).

> Kako se pravzaprav fax instalira pod linux?

Potrebujes SaMBo, mgetty, respond95 in printfax skripte.

> Pa  e to modem je ISDN Zyxel.

PS: a morda obstaja ISDN modem, ki bi znal posebej(!) uporabljati
vsak B kanal ? Nekako tako kot to pocenja ZyXEL OMNITA128, ampak s
podporo za data/fax/voice ? Nekako se mi ne kupuje dveh Courirjev za
vsak B kanal.

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.
               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist