AX.25 & PR

Damjan Lampret gizmox na elektra.s-sser.lj.edus.si
Čet Apr 10 13:55:07 CEST 1997

Pozdrav!

A je kdo delal ze s Packet Radiom pod Linuxom ?

Konkretno me zanima, kako se obnasa S5-SCC karta in routanje IP
paketov med dvema LANoma. Na obeh straneh pakete forwardata linux boxa
preko s5-scc. Ali se da iztisniti kaj vec kot 76k8 ? (recimo da je signal/sum
razmerje ugodno). Ali je morda kdo kaj experimentiral s kaksnim drugim
kodiranjem razem manchestrom ? (tole zadnje nima sicer zveze s to listo, vendar
vseeno)

Ali je uporaben software za Baycom USCC karto ? (ker ZRS tala ene diskete za
TCP/IP, na katerih je software prirejen za s5-scc.)

Druga zadeva je bolj splosna. Ali je kdo se ze kaj ukvarjal s SOCKSom ?
Kako bi se dalo implementirati skupaj s SOCKSom, da bi en host na LANu imel
manjso hitrost prenosa in drugi vecjo (ce oba dostopata do ineta preko socksa)
?

Za konec se en predlog. Trenutno imam odvec eno wbfm postajo, eno s5-scc (samo
76k8 manchester modem) in eno 19 elementno yagico. Ce koga zanima (in ima
linux), lahko malo probava, kako bi deloval tak link (morda bi bilo dobro da bi
bil radioamater ;).

lp vsem lugoscem (lugovcem?)

--
Greetings,

 Damjan Lampret,                   \\\\|////
 SSER Network Admin                / ^   ^ \
                                  {-(O)^(O)-}
 -------------------------oOOOo--------U-------oOOOo---------------------
|             My URL                   | Address:         Home Address:  |
| http://www.s-sser.lj.edus.si/gizmox/ |                                 |
|       (under construction)           | SSER             Damjan Lampret |
|            My E-Mail                 | 1000 Ljubljana   1356 Dobrova   |
|  damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si    | Slovenia  Oooo.  Slovenia       |
                                   \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist