[ LUGOS ] StarOffice problemcki

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Pet Apr 18 12:29:24 CEST 1997

Koncno sem uspel priti do Staroffica (neuspesno ga dljam ze skoraj
leto)... Na listi sem zasledil vprasanje o napaki pri instalaciji
(Installation script). Verjetno je problem ze resen, ker se nihce vec ne
oglasi, bom pa vseeno opisal resitev, ce se koga zanima. Vse, kar je
potrebno, je upgrade libc knjiznjice (kot je sicer omenjeno tudi v
READMEju) in sicer na libc.5.4.4 ali vec. Sam sem potegnil 5.4.23 iz
sunsite LJ, ga prevedel, instaliral in voila - StarOffice dela.
Priporocam sicer rajsi binarno verzijo, ker prevajanje traja in traja.
Po uspesnem startu mi je dojadilo, da se nalaga cca. 30 sec (na PPro/200
z 64 MB RAMa). Spomnil sem se, da sem davno tega zasledil nekje na
USENETU, da je tega kriv ld.so (dinamicni linker) in da obstaja nekje
tudi patch. Omembe tega sicer ne najdem vec, sem pa zato dljal se
ld.so-1.8.10, instaliral in start time takoj pade na 13 sec (s tem, da v
teh 13 sec se zaprem eno dialog okno, ki javi napako ter zaprem
program). A ja, poganjal sem swriter3. Oba paketa (libc ter ld.so)
najdete na ftp://sunsite.fri.uni-lj.si/pub/linux/GCC/. Upam, da bo to
komu v pomoc...

Dodatne informacije o seznamu Starilist