[ LUGOS ] IP logging...

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Apr 18 11:07:29 CEST 1997

On Fri, 18 Apr 1997, David Klasinc wrote:

> But it looked sooooo real! :)))

Ko clovek sanja, se zelo redkokdaj zaveda, da so to samo sanje. :)

>  BTW a se sploh da kako ugotoviti od kje je prisel paket? oz cel route ne
> samo izvor, ker ce je izvor kak fake, potem ni moznosti da ugotovisod kje
> bi lahko paket priromal...

Naceloma ne. Ko tvoja masina dobi IP paket ima samo IP naslov izvora in
cilja. To je vse. No, vcasih obstaja moznost, da se da kaj ugotoviti iz
nizjenivojskih protokolov. Ampak tudi ce na tem mestu izberes takega, ki
bi vso pot nosil s sabo (zdaj se nobenega takega ne spomnim), ni nujno, da
je IP paket ves cas od izvora romal po tem nizjenivojskem protokolu.

V splosnem se torej to ne da ugotoviti. Se pa da ustvariti razmere, kjer
se da ugotoviti, od kod so prisli. Vendar tako TCP/IP omrezje ne more biti
Internet, saj na Interneti nihce nima oblasti nad vsemi masinami, da bi
jih lahko ustrezno nastavil.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist