[ LUGOS ] Kriticni clanek o Linuxu v britanskem Sunday-Times

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Apr 24 15:23:11 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Jaka Mele wrote:

> http://www.the-times.co.uk/news/pages/Sunday-Times/stiinnsnd01001.html?1202653
>
> Ravnokar sem prebral in moram reci, da je avtor bedak. :)
> Sicer pa.. Raje ne bi izgubljal besed... Ni odvec da povem,
> da se je spuscati na avtorjev nivo slabo, saj bomo samo vrgli
> se bolj slabo luc na linux... Lahko pa kaksno konstruktivno
> kritiko posljete na editor na the-times.co.uk ali pa avtorju
> an77 na dial.pipex.net ...
>        						bye, Jack

Kot je ze bilo na nekaj listah priporoceno, ne delajte tega (posiljajte
pripombe avtorju ali sunday-Timesu). Ce kaj, si preberite clanek in se
zabavajte.

Je pa bilo priporoceno, da posljete pohvalno besedo urednikom
prominentne racunalniske revije (anglija), na katero se clanek nanasa, ki
je imela pogum linux ponuditi na CDju svojim bralcem.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz..godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist