yes!

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Sre Apr 9 20:30:37 CEST 1997

Jaka Mele wrote:

> Mimogrede, ce kdo se ne ve!
> Imamo svojo domeno!
>
> lugos.si
>
> www.lugos.si in ftp.lugos.si obstajate.
> www je trenutno virtualno na ro.zrsss.si, ftp pa je tudi kaj ro.zrsss.si.
> Ce se zmeraj velja kaksna ponudba za web strani lugosa, najraje na streneh
> kaksnega podjetje - torej na komercialnem ISP - tako da bomo lahko na
> strani dajali reklame sponzorjev  - me obvestite.
>
> Sicer pa se vidimo jutri!
Ce lahko plačate domeno, lahko naredimo stvar pri nas na Nevtronu.
Placa je zaenkrat dovolj.

				Andy
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/      http://www.nevtron.si/andy/
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist