[ LUGOS ] PPP povezava preko Arnesa

Gasper FURMAN - Vztrajni Merjasec Gasper.Furman na s-sser.lj.edus.si
Čet Apr 17 22:14:25 CEST 1997

Hi.

Sem se zacetnik in nimam kaj dosti pojma o LINUXu.
Zato bi prosil ce mi lahko kdo pove kako vzpostavim PPP povezavo prek
ARNESA,
ki baje mima t.i. PAPa. Dobil sem sicer skripto za KISS, vendar
za Arnes ne dela. Ce mi lahko kdo pomaga, bi mu bil ZELO hvalezen.

						Thanks!!!

--
B.P.
http://www.s-sser.lj.edus.si/gfurman/

#!/bin/sh
pppd /dev/modem 115200 connect 'chat -v ABORT "NO DIALTONE" ABORT "NO CARRIER" ABORT BUSY "" ATS7=45S0=0L1V1X3Q0 OK ATDT1400311 CONNECT' +ua $HOME/pap -detach defaultroute
while [ $? = 1 ]; do
   sleep 3s
   pppd /dev/modem 115200 connect 'chat -v ABORT "NO DIALTONE" ABORT "NO CARRIER" ABORT BUSY "" ATS7=45S0=0L1V1X3Q0 OK ATDT1400311 CONNECT' +ua $HOME/pap -detach defaultroute
done

#
# Za ATDT pride telefonska stevilka, kam klices.
# $HOME/pap pa je enostavno ime fajla, kjer je v prvi vrstici
# tvoj username, v drugi pa password. ($HOME je samo pointer na home direktorij,
# ki je tko ali tko dolocen s set env komando. Aja, pa lahko ybrises ta komentar.
#
#

Dodatne informacije o seznamu Starilist