[ LUGOS ] linux in graficna kartica

ZVONKO ZVONKO
Čet Apr 24 12:19:31 CEST 1997

pozdravljeni,
sem zacetnik na linuxu. pred dnevi sem ga prvic instaliral na domaci
racunalnik.
instalacija je sla v redu, problem se je pojavil, ko sem v
XF86Configu hotel definirati graficno kartico. SuperProbe je ne najde.

Imam pa: ASUS ATI (A)V264CT z  2M spomina. (monitor MAG DX 15'').

Na naslovu:
http://www.adosea.com/vendors/asus/products/extra/pci-av264ct.txt
sem nasel, da je chipset:
- 64-bit Graphic Engine
  . ATI Mach 64CT with integrated 135MHz True Color DAC

XF86config podpira Mach_64 chipe, brez dodatka CT. Moje graf. kartice
na zalost ne prepozna.

Ne bi rad obupal ze na zacetku. Kartica mi sicer pod windows deluje
cisto ok v resoluciji: 1024x768 64k barv in 75 HZ osvezevanje.

Ima kdo kaj izkusenj z omenjeno kartico ali kaksen drug uporaben nasvet?

Lep pozdrav,
Zvonko Jaglicic

Dodatne informacije o seznamu Starilist