TRI Linux CDji!

robert ceferin robert.ceferin na siol.net
Sre Apr 9 02:22:33 CEST 1997

Jaka Mele wrote:

> Hoj!
>
> Novi CDji so prisli.
> Zal bom te 100 tolarjev drazje zaracunal (torej 800), ker niso uni za tako
> malo hoteli pokriti postnine, vse skupaj je bilo pa cez 45 USD in so
> prasci birokrati (cariniki) rekli da bom vseeno placal 22% ... Lame.
> Jih bom prinesel v cetrtek na sestanek. Ce pa se komu mudi lahko pride
> prej kaj okoli (samo se prej najavi). cu.
>
>                                                 bye, Jack

Hojla!
Jaz bi tudi rad prisel na sestanek in me zanima, koliko casa
(predvidoma)
bo ta sestanek trajal?
(ob 19.30 imam gledalisce :-)

robert ceferin                   E-Mail: robert.ceferin na siol.net
krasnova 17                      E-Mail: robert.ceferin-ms na mojster.si
4000 kranj                         FIDO: 2:380/126 robert ceferin
gorenjska                   privat  t/f: + 386 64 242 773
slovenija                  business tel: + 386 64 265 706
central europe
URL:http://www.angelfire.com/de/cefe/index.html