[ LUGOS ] KDE

cRaZYp crazyp na slo.net
Sob Apr 12 03:45:42 CEST 1997

Bostjan Spetic wrote:

> ko ste ravno zaceli s tezavami pri KDE-ju
> jaz sem si tudi dowloadal KDE beta-3 in sicer v RPM binary paketih.
> instaliral sem jih, ravno tako potreben QT paketek in vse libc-5.4.44 rpm binary paketke
> se vedno mi ob vsakem poskusu zagona izpise: KWM: can't resolve symbol '__fxstat'
>
> to tezavo sem sicer ze enkrat omenjal na tej mailing listi, a ste mi odgovorili naj si instaliram libc-5.4.44
> zdaj sem to naredil, efekta pa se vedno ni
>
> ce ima kdo kaksno idejo, se vam lepo priporocam
>
> LP, Bostjan

Hmm... Men so tud rekl, da je KDE kul, ampak ugotovu sem, da je ful dela
za prenest + prevest. Poleg tega se neki nanasa tud na tist Buggy mail
:). Stvar enostavno ni hotla, tko da sem sel in si vzel dol Enlightement
okolje. www.rasterman.com oz. www.enlightenment.org za theme. Stvar je
res kul, obi se dost izgledov. Men je recimo najbolj usec BeOS :). Hitr
in se lep.
Connecting to http://twi.home.ml.org ...
Connected!
Segmentional fault, core dumped.