RedHat 4.1 & ET4000/W32

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Ned Apr 6 16:57:50 CEST 1997

On Sun, 6 Apr 1997, Metod Kozelj wrote:

> Eh, ocitno se (kar se tega tice) blizamo standardu za opravljanje del:
> prvih 90% dela se opravi v 90% casa, ostalih 10% pa v drugih 90% casa :)

Najbrz si mislil, da se prvih 90% dela opravi v 10% casa. :)

> Glede instalacije pa takole: priznam (in se kesam), da sem tudi jaz
> prvo instalacijo Linuxa delal kaksne pol leta. Kot olajsevalno
> okoliscino lahko navedem, da nisem imel pojma o administraciji
> kakrsnega koli operacijskega sistema (med katere DOS in M$ Windows seveda ne
> stejeta), o Unixih na splosno pa bore malo. In sem bil takorekoc
> eksistencialno odvisen od nasvetov prijateljev (hvala Cicu, Feriju in
> Matotu za potrpezljivost). Mislim, da je v podobni situaciji marsikdo,
> ki se prvic loti instalirat Linux.  Seveda, sedaj celotno instalacijo

Tukaj sem potem najbrz bil v prednosti. Sicer s samo administracijo tudi
sam nisem imel nobenih izkusenj, sem pa prej ze kaksni dve leti delal kot
navaden uporabnik na Unixih (pretezno Ultrix). Poleg tega sem v tednu pred
tisto instalacijo prebral navodila za instalacijo, ki so bila prilozena
takratnemu Slackwaru (nekje 10-15 strani) in nekatera poglavja iz knjige
"Getting started" ali nekaj takega, cesar nisem stel v tisti dve uri.

> Good ol' days. Ali ni bilo fino? Si predstavljas, kaj vse danasnji
> 'instalaterji' zamujajo? In o cem vse ne bodo mogli pripovedovat
> vnukom? :)

Ja... Nasploh so tisti zlati casi racunalnistva kot kaze zal nepreklicno
mimo. :(

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist