[lugos] Miska

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Tor Apr 15 09:45:59 CEST 1997

Zdravo!

Verjetno sem bil le malo premalo precizen. Pri instalaciji Logitechove
miske sem poskusil vse Logitechove protokole in Microsoftovega, pa se
vedno ni delala. Bom poskusil stakniti kaksno drugo misko nekje, da
vidim kako se bo obnasala.
Kakorkoli, to se ne bo zgodilo prej kot cez 14 dni, ker sem na delu v
tujini (beri: studij v Ljubljani) ;) Aja, X-i ne izpisejo nic pametnega.
Mislim razen obicajnih stvari pri prvem zagonu se zazenejo popolnoma
normalno in ne javljajo nobenih napak, le miska ne dela pod njimi.
Se pa je dogajalo nekaj cudnega, ce sem nastavil Logitechov protokol in
COM2. Potem se je vcasih, ce sem migal z misko med nalaganjem, po startu
prikazal meni z aplikacijami (tako, kot da bi stisnil normalno na gumb),
po katerem sem se lahko sprehajal z kurzorskimi tipkami. Ce pa sem
izbral aplikacijo z returnom, se je vse skupaj obeslo. A je problem
morda v X-ih?

Lep pozdrav,

	Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist