[ LUGOS ] forwarding...

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Sre Apr 30 15:38:09 CEST 1997

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
>  Mnjah.. tole s forwardingom dela mal probleme pa tudi RTFM neki ne dela,
> al pa jaz narobe berem.. ;>
>
> imam dve karti v kutiji: 10.1.1.1 in 10.1.2.1 in nastavim route, vse tako
> kot pise v hmm NAG?! ;> in tko kot sem ze prej delal.. v kernelu imam
> vklopljen samo forwarding/gatewaying nic firewallow in podobnih zadev...
> in zdaj imam na drugem linuxu mrezno karto 10.1.1.10 in route nastavljen
> na 10.1.1.0 na drugi strani imam pa eno win95 mashino z addresso 10.1.2.10
> in z routi nastavljenimi, v bistvu tako kot winzi samo to nastavijo...

> [...]

Ti imas A klaso.
Tvoji subnet-i pa so deljeni na tretjem byte-u (C klasi).
Ce nisi eksplicitno povedal netmask-a, je on (mislim, da je to tudi
primer v NAG) vzel napacen netmask (ker imas osnovno mrezo A klaso).

Upam da si gateway pravilno definiral. Dva locena IPja, eden od
prve in drugi od druge mreze.

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist