RedHat 4.1 & ET4000/W32

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Apr 6 12:22:10 CEST 1997

Howdy!

> Problem sem naposled vendarle uspel resiti. Pomagalo je dodati 'Options
> "slow_dram"' v Device section datoteke XF86Config. Malenkost, ampak
> pogruntati, da je treba narediti ravno to...

Zanimivo. Moram poizkusit se na moji kartici z CL-GD5446.

> Nasploh sem nekak razocaran nad temi modernimi nacini konfiguriranja Xov.
> Ko sem pred dobrimi tremi leti prvic instaliral Linux, sem za samo
> instalacijo porabil 2 uri (ob tem se sprasujem kako le ste nekateri za to
> potrebovali pol leta), naslednji 2 uri pa sta sli za konfiguriranje Xov.

Eh, ocitno se (kar se tega tice) blizamo standardu za opravljanje del:
prvih 90% dela se opravi v 90% casa, ostalih 10% pa v drugih 90% casa :)

Glede instalacije pa takole: priznam (in se kesam), da sem tudi jaz
prvo instalacijo Linuxa delal kaksne pol leta. Kot olajsevalno
okoliscino lahko navedem, da nisem imel pojma o administraciji
kakrsnega koli operacijskega sistema (med katere DOS in M$ Windows seveda ne
stejeta), o Unixih na splosno pa bore malo. In sem bil takorekoc
eksistencialno odvisen od nasvetov prijateljev (hvala Cicu, Feriju in
Matotu za potrpezljivost). Mislim, da je v podobni situaciji marsikdo,
ki se prvic loti instalirat Linux.  Seveda, sedaj celotno instalacijo
opravim v casu $(1\pm 0,1)\cdot(T+1\textrm{ura})$, pri cemer je $T$ cas,
potreben, da se distribucija 'razpihne' po disku.

> Takrat se je to se pisalo cisto rocno z navadnim editorjem, kar je navadno
> zahtevalo najprej prestudirati prilozeno dokumentacijo o delovanju
> graficnih kartic ob cemer se je clovek naucil se marsikaj zanimivega o
> delovanju grafike.

Good ol' days. Ali ni bilo fino? Si predstavljas, kaj vse danasnji
'instalaterji' zamujajo? In o cem vse ne bodo mogli pripovedovat
vnukom? :)

In prava sola pomembnosti kratice RTFM.

Peace!
  Mkx