RedHat 4.1 & ET4000/W32

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Ned Apr 6 01:12:03 CEST 1997

On Sun, 23 Mar 1997, Ales Casar wrote:

> A je mogoce kdo uspesno instaliral RedHat 4.1 na kaksno masino z
> ET4000/W32 graficno karticno (na VLB vodilu)? Meni X server nikakor ne
> dela. Sicer ni nobenih sporocil o napakah in opozorilih, tudi clienti se
> lahko lepo prikljucujejo na server, le vidi se ne nic. Na monitorju vlada
> popolna tema v tisti virtualni konzoli, kjer bi naj bili Xi. Rezultat je
> povsem enak z W32 in SVGA serverjem.

Problem sem naposled vendarle uspel resiti. Pomagalo je dodati 'Options
"slow_dram"' v Device section datoteke XF86Config. Malenkost, ampak
pogruntati, da je treba narediti ravno to...

Nasploh sem nekak razocaran nad temi modernimi nacini konfiguriranja Xov.
Ko sem pred dobrimi tremi leti prvic instaliral Linux, sem za samo
instalacijo porabil 2 uri (ob tem se sprasujem kako le ste nekateri za to
potrebovali pol leta), naslednji 2 uri pa sta sli za konfiguriranje Xov.
Takrat se je to se pisalo cisto rocno z navadnim editorjem, kar je navadno
zahtevalo najprej prestudirati prilozeno dokumentacijo o delovanju
graficnih kartic ob cemer se je clovek naucil se marsikaj zanimivega o
delovanju grafike. Dandanes pa ti z nekimi "pametnimi" orodji to vzame 2
tedna casa, pa se potem so potrebni rocni popravki, saj je nastali
rezultat porazen.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist