[ LUGOS ] forwarding...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Apr 30 13:12:29 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 30 Apr 1997, David Klasinc wrote:

> imam dve karti v kutiji: 10.1.1.1 in 10.1.2.1 in nastavim route, vse tako
> kot pise v hmm NAG?! ;> in tko kot sem ze prej delal.. v kernelu imam
> vklopljen samo forwarding/gatewaying nic firewallow in podobnih zadev...
> in zdaj imam na drugem linuxu mrezno karto 10.1.1.10 in route nastavljen
> na 10.1.1.0 na drugi strani imam pa eno win95 mashino z addresso 10.1.2.10
> in z routi nastavljenimi, v bistvu tako kot winzi samo to nastavijo...
>
> in zdaj v Network admin guide pise da nastavim route na drugo mrezo in za
> gateway uporabim tisti racunalnik ki ima obe mrezne karte (cudno a ne? ;)

> [...]

Hmmm ... cudno. Meni dela (na prave IP cifre jasno; efekta sicer ne morem
sprobat, ker gre routanje itak preko default gatewaya).

Aja, a mas network maske prav nastavljene? Ker si si izbral pomrezo A
razreda, je default netmask 255.0.0.0, kar pa, glede na to, da imas vmes
eno masino, ni prav. Mogoce moras na vseh masinah netmaske popravit? Glede
na tvoj primer bi bile pravilne 255.255.255.0. Ce je netmask 255.0.0.0,
potem oni linux z 10.1.1.10 misli, da lahko poslje paketek direktno onim
Win 10.1.2.10. Ampak ne more, mora uporabit gateway. Netmaske nastavis pri
ifconfigu, onim Winsom moras pa to explicitno dopovedat (vem, da se da, ne
vem pa, kje ... kaj ces, hotena skleroza :-).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist