[ LUGOS ] forwarding...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Apr 30 12:47:01 CEST 1997

Banzai!

 Mnjah.. tole s forwardingom dela mal probleme pa tudi RTFM neki ne dela,
al pa jaz narobe berem.. ;>

imam dve karti v kutiji: 10.1.1.1 in 10.1.2.1 in nastavim route, vse tako
kot pise v hmm NAG?! ;> in tko kot sem ze prej delal.. v kernelu imam
vklopljen samo forwarding/gatewaying nic firewallow in podobnih zadev...
in zdaj imam na drugem linuxu mrezno karto 10.1.1.10 in route nastavljen
na 10.1.1.0 na drugi strani imam pa eno win95 mashino z addresso 10.1.2.10
in z routi nastavljenimi, v bistvu tako kot winzi samo to nastavijo...

in zdaj v Network admin guide pise da nastavim route na drugo mrezo in za
gateway uporabim tisti racunalnik ki ima obe mrezne karte (cudno a ne? ;)

# route add -net 10.1.2.0 gw 10.1.1.1
SIOCADDR: invalid.... something
#

in se lahko na glavo postavim in zadeva ne dela... routi levo desno gor
dol... ne dela... tiste mashine z win95 ne morem pinga... network
unreachable...

heh, vse ok... nastavim: route add default gw 10.1.1.1 in potem heh vse
dela... a je to bug v NAG? al sem jaz spet kaj za j....

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist