[ LUGOS ] syslog

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Apr 22 10:34:12 CEST 1997

On Tue, 22 Apr 1997, David Klasinc wrote:

> Do zdaj je vse normalno spilalo, sedaj sem pa instlairal tcp_wrappers 7.2
> in kar naenkrat vse kar bi moralo it v daemonlog file leti v mailog?!?!
> What's the deal around here?! Restartal sem inetd, syslogd, sendmaild ma
> vse kar se da ampak, ne.. on bi se vedno loge pisal tja kamor jaz nocem...
>
>  Any ideas? A bug in tcpd 7.2?

Pocel si vse napacne stvari... ;-)) V tcp_wrapper sta prevedeni zadevi
"FACILITY" in "SEVERITY" (oglej si Makefile), kjer je doloceno, katere
vrste in kaksne nevarnosti je posamezno sporocilo. Ocitno imas to pri
novem wrapperju drugace, kot pri starem.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist