[ LUGOS ] StarOffice

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Tor Apr 22 09:17:37 CEST 1997

Uros Platise wrote:

> Hja, iz radovednosti sem DLjal StarOffice
> beta paket. Po svoje pohvalno, da se koncno
> rojevajo roji softija za Linux-a -- po drugi
> strani, pa se ohisje 486-120 ze kar trese,
> saj postaja legendarni XT.
>
> Zanima me, tisti ki ste DLjali StarOffice
> paket - kako hitro vam ta zadeva tece??
>
> Imam 32 MB rama, tako da vse skupaj dela
> brez SWAPanja - sem preveril..heh.
>
> Ampak trenutna hitrost je ...grgrgrrgr..
> Lyx still rules.
>
> BTW: swriter3 meni pozre 17 MB in imam
> Debian-a, z zadnjimi libi.
>
> Torej, hitrost??? Nekdo je pravil da ima
> [...]

Ja na PProju/200 zadeva spila nekako tako kot M$ Word 2.0 na Pentiumu.
Razen... ikone se refreshajo jako pocasi (vidno z prostim ocesom). K
hitrosti bi po mojem precej pripomogli tudi dinamicni Motif libi, vendar
tega pac ne morem preizkusit... Morda pa bo kaj pripomogla tudi koncna
verzija (ne-beta).

Dodatne informacije o seznamu Starilist