[ LUGOS ] 100TX blues...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Apr 29 11:38:31 CEST 1997

Banzai!

 Zadeva napreduje... nasel sem driverjeza kartico (tulip.c Tulip?!?!)
funny so ze v samem kernelu... *grin* Potem ko je zadeva delala samo na
100TX mrezi sem not vtaknil se eno ISA 10Mbps kartico NE2000 in nekaj
experimentiral jo nastavil kot eth1, nastavil route... dva razlicna
networka, eden 10.1.1.0 in drugi 10Mbps 10.1.2.0 nastavils e default route
na 100TX (10.1.1.1) v kernelu imam vklopljen ipforwarding pa firewalling
ap se malo morje drugih opcij (masquerading etc..) pa zadeva se zmeraj
noce nekako delat... potem sem se zacel igrat z ipfwadm in zdaj mi je
zacelo na konzoli floodat z enimi errorji v stilu eth0: too much work in
interrupt xxxxx ?????

*blush* Upam da ni tole kak prevec rookie question... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist