lugos site

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Apr 11 13:48:46 CEST 1997

On Fri, 11 Apr 1997, Jaka Mele wrote:

> [...]

Se mi zdi, da imajo sedaj ze vsi ISPji 2 Mb na SIX :))

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist