Tezave z misko

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Apr 13 17:30:24 CEST 1997

On Sun, 13 Apr 1997, Marko Samastur wrote:

> Zdravo!
>
> Pravkar se ukvarjam z instalacijo Logitechove miske, ki mi noce in noce
> delati pod Xwindowsi. Miska je na COM2. Sicer sem za instalacijo uporabljal
> programcek, ki ga dobis z Red Hat 4.1, ampak sem potem rocno preveril in
> vsaj meni se zdi, da je v redu mountan. NA POMOC!
>
> LP,

Pozoren moras biti na protokol. Zadnje logitecheve miske uporabljajo
MouseMan protokol in ne Logitech.

Ce imas ps/2 misko moras verjetno naloziti se psaux modul

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist