AX.25 & PR

Nikolaj Cuk ljcukniko537 na siol.net
Sob Apr 12 12:12:20 CEST 1997

----------
> Od: Damjan Lampret <gizmox na elektra.s-sser.lj.edus.si>
> Za: lugos-list na ro.zrsss.si
> Zadeva: AX.25 & PR
> Datum: 10. april 1997 13:55
>
> Pozdrav!
>
> A je kdo delal ze s Packet Radiom pod Linuxom ?
>
> Konkretno me zanima, kako se obnasa S5-SCC karta in routanje IP
> paketov med dvema LANoma. Na obeh straneh pakete forwardata linux boxa
> preko s5-scc. Ali se da iztisniti kaj vec kot 76k8 ? (recimo da je signal/sum
> razmerje ugodno). Ali je morda kdo kaj experimentiral s kaksnim drugim
> [...]

Takole :

Jaz delam na 1,2 GHz in 2,4 Ghz postajah z s5-scc kartico, ki jo je razvil Marko Kovacevic, so pa problemi z timingi v linuxu , to pa si mogoce opazil na 76k8 , kjer imas prevec ponavljan.
Zal smo Slovenci razvili packet do te mere, da prekasamo cel svet. Ze res, da so v USA delali linke, oz so spravili Ethernet pac v luft, vendar to je bil le link, ne pa AX25 , na uporabniskem nivoju.
V Slo so ze narejeni in postavljeni digipeaterji, oz , vstopne tocke , tako da zadeva DELA. Dela BP v DOSu, vendar mislim, da je 1,288 Mbit odlocno prevec, da bi se sel golo AX25 paketiranje, saj je za to ze 19200 dosti...
Glede routanja, ni nobenega problema, kartica se pac ifconfiga in je tako kot eth0 , oz se pojavi pi0a -- 76k8 oz 1 kanal, manchester
in                                        pi0b -- 1,288 Mbit, PSK scrambler...

Tako da pocnes potem z njo , kar te je volja in kar ti pac pase oz, kolikor imas network admin znanja...

Povem ti pa se tole :
Cimprej naredi izpit, ker je ne prenasam svercanja, lahko ti pa povem, da je vsak dan nekdo odkrit, kar se da lepo videti...
Ni problema, zamenjaj frekvenco, pojdi na 430 .000 mhz, pa tam caraj, naredi dve postaji in se igraj.
BDW, tudi jaz preizkusam 1,2Ghz na drugih frekvencah kar se tice tcp/ip, saj bi se marsikdo pritozeval, pa ze tako je prevec motenj...mikrovalovne pecice in njih harmoniki in letalski radarji so za oddajnik na Krvavcu bistvenega pomena....

Dovolj.
Ce koga se kaj zanima, mail...

Marko Cuk , S56ICM

BDW, nas gateway dela na Linuxu 2.0.29 in je UP po 14 dni...nobenih problemov, nikoli sesut
Prej je vse to opravljal JNOS na DOSu in max uptime je okoli 5 ur :)))))
Masina je imela kar hardreset narejen cez supervozelj - digipeater , ki pa je samostojna skatla z 68020 , hehe

LP

Dodatne informacije o seznamu Starilist