Shutdown

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Apr 11 11:36:33 CEST 1997

Howdy!

> Folk mate kako idejo kak naj "lepo" shutdownam masino v X-ih brez da sem root???
>  No pa nebi ravno pisal skripte v kateri mam password od root-a napisan...

Jaz sem stvar naredil tako, da sem zamenjal grupo datoteke /sbin/shutdown
v 'adm' (owner ostane root), permissione sem spremenil v 4754 (suid owner,
v tem primeru root, poganja pa ga lahko root in clani grupe adm), nato pa
sem tiste, ki smejo naredit shutdown dodal v grupo adm (v /etc/group).
Tako ni treba kucat passworda za sudo. Je pa res, da ti zahteva za vnos
gesla (sudo) da cas za razmislek, ali je tisto res to, kar hoces naredit.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist