AX.25 & PR

Marko Cuk marko.cuk na guest.arnes.si
Ned Apr 13 04:07:28 CEST 1997

> signal/sum
> vendar

> za

> socksa)

> (samo
> da bi

>    > Marko Kovacevic, so pa problemi z timingi v linuxu , to pa si mogoce
> opazil na > 76k8 , kjer imas prevec ponavljan.
>
> me veseli, da je se nekaj takih, ki se ukvarjajo z PR v povezavi z linuxom.
> Sam sem spacal skupaj s5-scc od Mermala (mislim da je od Markota K. z DMAjem,
> ce se ne motim, medtem ko je Mermalova se IRQ usmerjena ...) Zaradi tega me
> [...]

Ja, moje sozalje za lokacijo, je pa tako :
1,2 Mbit deluje iykljucno na vidno linijo, tako da ce ti 70cm dela probleme, pozabi..zal..
BDW, antena je v bistvu EMO lonc, posebaj ya to narejen -- spet Mermali in co....
Glede kartice je pa tako :
Da se predelati, samo je prevec zajebancije....raje reskiraj 150 dem al pa se malo vec in si zlotaj..
Namrec, ne vem koliko imas prakse z disolderingom elementov na dvostranskih tiskaninah........
Brez masine skoraj ne gre, oz se s pumpico toliko namatras, da............

Ok, CAO !!

AJA....tole je pa GODYju namenjen, ce bo prebral :

CALDERA JE res preeeeeeeeeeeeeeeecej boljsa od Slackwareja....Ampak privadil sem se pa sele zdaj....kupil pa saj
ves...Novo Leto...
Ima pa nekaj Bugov, recimo na desktopu - other backgrouds je napacna pot > /jpeg namesto /jpg ...

In podobno....malce slampasto.

Zivjo

Marko Cuk, S56ICM ,

marko.cuk na guest.arnes.si