[ LUGOS ] faxiranje

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Apr 26 02:12:28 CEST 1997

On Fri, 25 Apr 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> Hi!
>
> Na tejle listi je mau prevec filozofiranja, zato mi rajsi
> povejte nekaj bolj prakticnega: a ve kdo za kak program,
> ki omogoca, da bi bil linux fax server za WinShit cliete?
>
> 	Feri.

Obstaja vec programov za posiljanje faxov. Standard je mgetty in na listi
od mgetty_ja so bili ze tudi reporti, kako lahko to stvar spravis v
delovanje kot fax server za mrezne uporanbike.

Potem je tu se efax in nekaj komercialnih programckov.

Prava zverina pa je hylafax. Instalacija in konfiguracija je prava mora,
ampak ko enkrat dela pa je sposoben sibati tudi vec kot 5000 faxov na dan
preko vecih modemov.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist