AX.25 & PR

Damjan Lampret gizmox na elektra.s-sser.lj.edus.si
Pet Apr 11 19:21:49 CEST 1997

On Apr 12,  1:02pm, Nikolaj Cuk wrote:
> Subject: Re: AX.25 & PR
>
> [ plain text
>   Encoded with "quoted-printable" ] :

> ----------

> Takole :
>
> Jaz delam na 1,2 GHz in 2,4 Ghz postajah z s5-scc kartico, ki jo je razvil
   > Marko Kovacevic, so pa problemi z timingi v linuxu , to pa si mogoce
opazil na > 76k8 , kjer imas prevec ponavljan.

me veseli, da je se nekaj takih, ki se ukvarjajo z PR v povezavi z linuxom.
Sam sem spacal skupaj s5-scc od Mermala (mislim da je od Markota K. z DMAjem,
ce se ne motim, medtem ko je Mermalova se IRQ usmerjena ...) Zaradi tega me
predvem zanima, ce je ta karta ko jo imam kompatibilna z Baycom USCC ?

> Zal smo Slovenci razvili packet do te mere, da prekasamo cel svet. Ze res, da
> so v USA delali linke, oz so spravili Ethernet pac v luft, vendar to je bil
le > link, ne pa AX25 , na uporabniskem nivoju.
> V Slo so ze narejeni in postavljeni digipeaterji, oz , vstopne tocke , tako
da > zadeva DELA. Dela BP v DOSu, vendar mislim, da je 1,288 Mbit odlocno
prevec,  > da bi se sel golo AX25 paketiranje, saj je za to ze 19200 dosti...
> Glede routanja, ni nobenega problema, kartica se pac ifconfiga in je tako kot
> eth0 , oz se pojavi pi0a -- 76k8 oz 1 kanal, manchester
> in                                        pi0b -- 1,288 Mbit, PSK
scrambler...

ax25-howto sem prebral, tako da mi je to jasno. Sem pomislil, ce je morda kasn
hakljc pr routanju. Zgleda da ne. Fino.

> Tako da pocnes potem z njo , kar te je volja in kar ti pac pase oz, kolikor
  > imas network admin znanja...
>
> Povem ti pa se tole :
> Cimprej naredi izpit, ker je ne prenasam svercanja, lahko ti pa povem, da je
vsak dan nekdo odkrit, kar se da lepo videti...

Mislim da to ni resitev. Sam se nisem se nikoli svercal, vse kar sem naredil,
je to, da sem dal postaje dvakrat na oddajo, da sem preizkusil, ce delata. In
se to na frekvencah, kjer to ni bilo kriticno.
Tudi drugace bi koga bolj tezko motil, ker tudi sam zelo slabo ujamem kaj
drugega. Mam malo bolj *zafurano* lokacijo ...

lp

--
Greetings,

 Damjan Lampret,                   \\\\|////
 SSER Network Admin                / ^   ^ \
                                  {-(O)^(O)-}
 -------------------------oOOOo--------U-------oOOOo---------------------
|             My URL                   | Address:         Home Address:  |
| http://www.s-sser.lj.edus.si/gizmox/ |                                 |
|       (under construction)           | SSER             Damjan Lampret |
|            My E-Mail                 | 1000 Ljubljana   1356 Dobrova   |
|  damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si    | Slovenia  Oooo.  Slovenia       |
                                   \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist