press

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Apr 11 09:50:07 CEST 1997

Predlagam da zacnemo zbirati material in informacije, ki jih bomo ponudili
novinarjem na tiskovni konferenci, ki bi jo jaz priredil cimprej, tocen
datum pa bomo se dolocili, glede na hitrost priprave podatkov.

Mogoce bi ustanovili skupinico, ki bi zbrala te podatke, mogoce prevedla
se delcek kaksenga linux-howtoja in napisala kaksno stran na to temo...
Ideje predlogi?

Spodaj je odgovor gl. urednika Monitorja.
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 11 Apr 1997 09:32:45 +0200
From: Samo Kuscer <samo.kuscer na pasadena.si>
To: jack na ro.zrsss.si
Subject: RE: Drustvo uporabnikov Linuxa v Sloveniji

Jaka,

hvala za povabilo. Imel sem najresnejsi namen, udeleziti se sestanka, pa je,
kot ponavadi, zmanjkalo casa za vse, kar bi zelel storiti.

Ostanimo v stiku. Prosim, za zacetek mi napisi izcrpnejse porocilo o
ustanovitvi drustva in njegovih namenih, pobudah... Hvala.

Lep pozdrav,

Samo

                        msmail <-> uucp gateway
         Pasadena d.o.o. (info: primoz.gabrijelcic na pasadena.si)