[ LUGOS ] StarOffice problemcki

Frenk Zavasnik Frenk.Zavasnik na lek.si
Sob Apr 19 23:23:32 CEST 1997

Dragan Nedeljkovic wrote:

> Thanks, ravno to sem potreboval...A mislis, da bi ju lahko kje dobil
> tudi ze lepo zapakirana v .rpm formatu. Vsec mi je zaradi
> instalacije/deinstalacije. Sem ze iskal, pa sem najdel najvec
> libc.5.3.12...

Ne da bi vedel. Malce sem pobrskal z iskalci, pa nikjer nic. Zal. Pa se
to - ker premorem tudi ApplixWare, mi ne da srce, da ne bi naredil hitre
primerjave. StarOffice ga seka na vseh frontah, moram rect. Zal mi je
seveda predvsem tolarckov, ki sem jih vrgel za Applix. Ne da je slab,
vendar mi se do danes ni uspelo prikazat kaksnega CZSja na zaslonu. Ne
gre na noben nacin. Naj povem, da sem sicer uporabljal TTF fonte (preko
Calderinega font serverja, pa tudi preko tistega, ki je prilozen
Applixwareu in je skoraj enak Calderinemu) vendar hudic ne dovoli
uporabljat fontov, ki jih ne pozna ze sam. Ne recem, morda ne znam, toda
na RedHatu, kjer sem jih zasipal s tem vprasanjem, so me gladko
ignorirali in razen avtomatskega odgovora nisem dobil niti ene crke v
treh mesecih). Swriter sicer zaenkrat tudi ne pokaze fontov, ki jih
dobiva preko font serverja, toda uporabi jih (naredil sem import word
dokumenta, ki je vseboval en czs TT font, ki se mi valja tudi na font
serverju) in brez pripomb je pokazal CZSje. Hecno pa je, da Scalc pokaze
prav VSE fonte, svoje, tiste iz X distribucije pa se tiste iz dveh font
serverjev, ki mi strezeta. Applix (wp) se pri importu word dokumentov
grozno preveckrat pritozuje nad tem, da je dokument shranjen v fast save
formatu, ki ga ne zna prebavit, pri cemer sploh ne vem, kako se tak fast
save naredi... StarOffice na istem dokumentu ne zine nic in krasno
prebere vse, skupaj s tabelami, slikami in se cem. Ne premore pa import
filtra za Word 2... Applix je na sploh slab pri importu (se slabsi pa
pri exportu) cesarkoli, saj rtf prebere, kakor se mu ravno zdi, da o
HTMLju sploh ne govorim. V Starofficu import ni potreben, saj je swriter
tudi web browser. Res kul, po mojem mnenju na celi fronti seka tudi M$
Office (ki ga sicer osebno ne uporabljam, ga pa gledam na okrog X*100
PCjih okoli sebe). Se posebej ce pomislimo, da se zdalec ne tece samo na
Wintlih. Kar se mene tice, ljubezen na prvi pogled, na kratko.

Dodatne informacije o seznamu Starilist