Tezave z X serverji

Lipovec Marko mare.lipovec na eunet.si
Tor Apr 1 20:36:06 CEST 1997

Ferenc Kiraly wrote:

> Hi!
>
> Pr men se je nabralo nekaj z graficnim hadverom in X serverji
> povezanih vprasanj in cas je da povprasam, ce kdo od vas ve kaj.
>
> * Doma sem preizkusal Metro X server z ATI Mach 64 Graphics
>   Pro Turbo 1600 graficno kartico. Server ni in ni hotel delati.
>   Nobenih napak ne javi, samo crn zaslon dobim. Preizkusil
>   sem tudi S3 driver (iste firme) in je delal brezhibno. Zanima
>   me ce je komu uspelo usposobiti Mach 64. Sicer tega ne bom
>   uporabljal, ker sem cist vesel z XFree ampak jezi me ker ne dela ...

> [...]

Hallo!

Zal ne bom povedal nic kaj prevec vzpodbudnega:
	Namrec, imel sem Diamond Stealth 64 2MDram graficno kartico z S3 Trio
graficnim procesorjem, pa sem skonfiguriral MetroX in prvic, drugic so
se Xwindowsi normalno startali, potem pa priblizno vsakic tretjic
naredili "CRNI ZASLON". Saj si jih kot Root lahko zrusil, vendar me niso
ravno prepricali v stabilnost. Pa tudi, kadar se ti je najbolj mudilo,
ti Xwindowsi niso startali. Zato sem raje uporabljal XFree, ki pa so mi
delovali popolnoma brezhibno. Oboje uporabljam na Calderi Open Linux.
Pogovarjal sem se tudi z Nedeljkovicem, pa je tudi on imel iste probleme
in kot jaz mislil, da je samo njegova graficna kartica s taksno napako.
Po pogovoru sva oba odkrila, da je napaka v MetroX.
	Potem pa sem na sestanku Lugosa poslusal Andy-evo hvalo o graficni
kartici ATI 3D Pro Turbo +PC2TV in ker sem staro kartico dobro prodal,
kupil ATI-jevo kartico. Sedaj pa moram tako ali tako uporabljati XFree,
s katerim pa sem cisto zadovoljen, saj lazje konfiguracije XWindowsow se
nisem imel, MetroX pa se ne podpira procesorja RAGEII. Vsaj, da bi jaz
vedel, ne???
Morda bi vedel Gody povedati kaj vec?

Pa lep pozdrav vsem!

							Ciao, Mare