Linux za telebane

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Apr 1 16:43:59 CEST 1997

On Tue, 1 Apr 1997, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Prosim, sicer res nisem napisal nobenega poudarka, ampak jaz bi poudarek
> dal na 'ne administrira kar vsak' .... in ti v kategorijo
> 'vsak uporabnik' definitivno ne stejes.
Here, here je bilo misljeno kot podpora napisanemu, ne kot tukaj :))))))

> Eee ... se opravicujem. Zgoraj citirani odstavek je bil misljen
> za ljudi, ki racunalnike uporabljajo doma. To se seveda ne sme aplicirat
> na sluzbene racunalnike. Ne vem, kako je drugje, ampak tukaj
> (na Hidromoteoroloskem zavodu) so zaposleni ljudje za to, da
> administrirajo 'klick&crash' Win95 masine, pa Win311 tudi ... skratka,
> vsaj vecina usluzbencev si ne administrira svojih PCjev sama (in
> jim to tudi ni dovoljeno).

Pravilno, koliko pa je takih firm ?

> Eh ja, vsako stvar se da skresirat, ce se z njo dovolj dolgo ukvarjas.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist