Linux za telebane

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Apr 1 17:36:46 CEST 1997

Howdy!

> >                                               In ne nazadnje, tudi
> > f*****g WinNT ne administrira kar vsak uporabnik sam.
> Here, Here :))

Prosim, sicer res nisem napisal nobenega poudarka, ampak jaz bi poudarek
dal na 'ne administrira kar vsak' .... in ti v kategorijo
'vsak uporabnik' definitivno ne stejes.

> Hell, no !
> Sam sem opazil, da ravno taksno dopovedovanje drzi Linux dalec stran od
> profesionalne uporabe v firmah. Katera firma pa si bo privoscila odvisnost
> od tipinje, ki dela za pico+cocacolo, ce za "resne" operacijske sisteme
> odsteva velike denarce, ima zaposlenega administratorja in ga mora redno
> posiljati na zasoljeno drage tecaje ?

Eee ... se opravicujem. Zgoraj citirani odstavek je bil misljen
za ljudi, ki racunalnike uporabljajo doma. To se seveda ne sme aplicirat
na sluzbene racunalnike. Ne vem, kako je drugje, ampak tukaj
(na Hidromoteoroloskem zavodu) so zaposleni ljudje za to, da
administrirajo 'klick&crash' Win95 masine, pa Win311 tudi ... skratka,
vsaj vecina usluzbencev si ne administrira svojih PCjev sama (in
jim to tudi ni dovoljeno).

> Ja, ampak ravno zato, ker prevec ljudi skrbijo za Win95 sami, je ta sistem
> toliko bolj 'klik&krash'.

Eh ja, vsako stvar se da skresirat, ce se z njo dovolj dolgo ukvarjas.

Zato je treba v racunalnistvo uvest demokracijo. Kot pa vsi vemo,
je demokracija vladanje z razpravljanjem. Dobro deluje le,
ce drugim preprecis govorjenje.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist