[ LUGOS ] procmail

Cathode R. Tube crt na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Apr 18 22:55:37 CEST 1997

On Fri, 18 Apr 1997, Ales Casar wrote:

> Bilo bi dobro, ko ne bi posiljal fake mailov naokrog.
> Ce se pri Majordomu kaj takega da, bi bilo dobro, ko bi administrator
> preprecil vsaj taksne ocitne (neobstojece) fake maile razsirjati preko

Cudnost naslova je posledica tezav z uporabo pine na sistemu, ki je
povezan prek popa, ne pa tega, da bi si predstavljal, da sem pameten,
ker imam kao fake naslov. Ce se ti zdi stvar se naprej problematicna
in mislis, da je zaradi tega kdo oskodovan, lahko sicer o tem razpravljava
naprej, vendar (najbrz?) ne v listi.

Crt Jakhel                  crtj na geocities.com
http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/2586

Dodatne informacije o seznamu Starilist