AX.25 & PR

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Pet Apr 11 01:44:37 CEST 1997

Damjan Lampret wrote:

> Pozdrav!
>
> A je kdo delal ze s Packet Radiom pod Linuxom...

Jaz sem inicializiral TNC-2 modem v KISS modu in pod linux-om
skonfiguriral, kar naj bi bilo potrebno za postavitev TCPIP linka.
Vendar ne dobim 30.000 MHz kristalov in na zalost se ne vem ce dela.
Zagoto se bom tega dela lotil okoli junija, ko bo vec casa.

> Konkretno me zanima, kako se obnasa S5-SCC karta in routanje IP
> paketov med dvema LANoma. Na obeh straneh pakete forwardata linux boxa
> preko s5-scc. Ali se da iztisniti kaj vec kot 76k8 ? (recimo da je signal/sum

Saj imas 1.28 Mbita od Matjaza Vidmarja...
Ali nisi narocen na CQ?

> Za konec se en predlog. Trenutno imam odvec eno wbfm postajo, eno s5-scc (samo
> 76k8 manchester modem) in eno 19 elementno yagico. Ce koga zanima (in ima
> linux), lahko malo probava, kako bi deloval tak link (morda bi bilo dobro da bi
> bil radioamater ;).

A si v bloku?? Mogoce bi potem slo...:) heh.. Saj je samo 30 km..

Preberi si RadioFAQ ali nekaj podobnega, kjer so tudi zelo koristni
linki na radiomaterske site. Kar je najbolj zanimivo, vecina stromarskih
softverasov (kar je zelo pomembno), ki so pisali preje za DOS, sedaj
porta in pise novi softy ravno za linuxa...
Pa meni ne bo treba :) heh..

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist