[ LUGOS ] procmail

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pet Apr 18 19:06:01 CEST 1997

On 18-Apr-97 David Klasinc wrote:
>Banzai!
>
> Nekaj sem brskal in studiral tale procmail in pise da se ga da nekako
>podturit v sendmail da sam vse pocne in da mi ni treba narest .procmailrc
>filetka ki bi bil world readable. Saamo nisem nikjer videl kako se to
>nardi :)
>
>A kdo ve? *hint hint*
>
>David!

Hi!

Kolikor jaz vem v VECINI primerov sendmail poganja PROCMAIL za local delivery po
ste...Nisem pa shure..

                                LP, Alen

PS: Koglej si Linux Gazette je clanek na to temo v prejsnji steviki mislim da..
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist