[ LUGOS ] Slovenki linux?!

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Čet Apr 24 21:36:34 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Primoz Peterlin wrote:

> [...]

Natanko to je res: Profesionalni razvijalci programov bodo VeDnO
uporabljali angleske verzije, ce ne zaradi cesa drugega pa zaradi
zdruzljivosti in lazje komunikacije z ostalimi programerji in
administratorji. Ampak krog uporabnikov, navadnih userjev, ki
jih notranja struktura operacijskih sistemov ne zanima, pa bo
vedno zelel opraviti stvari cimbolj enostavno in hitro. In tako
jih bo lahko opravil, ce bo natanko vedel, kaj pocne. Izboljsani
uporabniski vmesniki in ponudba software v domacem jeziku je
korak k temu.

> Po statistiki (resda ustni in popolnoma neuradni) Microsofta o prodaji
> slovenske in angleške oz. panevropske različice Windows 95 pri nas vodi
> slovenska z nekje med 80 in 90 odstotkih vseh prodanih izvodov.

Ja, s tem da moras upostevati, da na prodajo vplivajo se drugi faktorji,
redkokdo je postavljen pred izbiro 'Aha, kupil bom novega Pentiuma,
zdaj se moram na polici odlociti samo sem med angleskimi ali pa
slovenskimi Win 95'. Ne, vecina kupcev dobi slovensko verzijo ze vkljuceno
v paketu (v bistvu se mi zdi kar prav, da je tako).

No predvsem tole je res. Po mojem je prva faza sirjenje operacijskega
sistema in propaganda. Sele nato ga zacnes prilagajati uporabnikom,
ampak res pa je, da ga nekoliko lazje siris in propagiras, ce je
os ze prilagojen.

Lep pozdrav,

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science